* 풍경속의 뒷모습 (Someone's back view in the scenery)

Photography Essay / 2023. 10. 24. 05:57

* 풍경 속의 뒷모습

세상을 바라보는
나의 뒷모습과
그와 함께 하는 세상의 풍경.

사진을 하지 않았다면
내가 보지 못했을 장면이다.

나는 누군가가
풍경 속에 있는 나의 뒷모습을
프레임에 담아주기를 원한다.

나 역시
다른 사람의 그 모습을 촬영하고
그들에게 전해 주길 즐긴다.

세상을 바라보는 자신의 뒷모습은
스스로는 결코 볼 수 없는 풍경이기에...

- - -
* Someone's back view in the scenery

My back views seeing the world,
and the scenery of the world with it.

It's a scene I wouldn't have seen if someone hadn't taken a picture of the scenery with my back view.

I hope someone takes a photograph my back view in the scenery.
I also like taking a picture of someone's back view and giving it to them.

Because no one can see at once the scenery of the world and their own back view seeing it...


https://skymoon.info/a/PhotoEssay/236